|
Sagaforumet 24 okt. 2009, 5 år for alle Sagabåtinteresserte
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
per_ohlin
Ble Medlem: 13 Jul 2009 Innlegg: 7Båttype : Saga 27 ac 1986
|
Skrevet: Man Feb 22, 2010 18:34 Tittel: Montere stevjern |
|
|
Hej
Skal bygge på med nytt stevjern og flytte det gamle nedover/ bakover slik at båten er bedre sikkret. I den forbindelse lurer jeg på om noen vet hvor tykkt skroget er både i baugen og langs kjølen. Det stevjernet som sitter på båten går ikke helt rundt der baugen overgår i kjølen hvis dere sjønner hva jeg skriver. Med barn i båten må en ju helt inn til land når de skal av og på båten, noe som fører til litt forsiktig landkjenning inn emellom.
Ser for meg å montere dette med kraftige skruer og tykkt med Sika mellom Jern/ skrog og i hullene. De i baugen går vel rett gjennom men hva med de rett under båten. Er båten tykkere her?
Noen synspunkter eller tips?
Var i båthavnen idag, her i Osloområdet føles det som det er en stund til sesong enda... |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
Copyright sagaforumet.com.
Innlegg fra forumet kan kun benyttes i andre sammenhenger etter avtale med forfatter av innlegget.
Annet innhold etter avtale med sagaforumet.com.
phpBB.no - Norsk phpBB support