Sagaforumet Forum Hovedsiden Sagaforumet
For alle Sagabåtinteresserte

AlbumAlbum  HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Kjente problemer med Saga 32? Marsjfart?

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Sagaforumet Forum Hovedsiden -> Åpent forum, for Sagabåtstoff
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Vaagen

Ble Medlem: 08 Aug 2017

InnleggSkrevet: Tir Aug 08, 2017 15:55    Tittel: Kjente problemer med Saga 32? Marsjfart? Svar med Sitat

Jeg er helt ny på forumet, og på båtjakt. Jeg ser på eldre Saga 32, og er spesielt interessert i deres erfaringer når det gjelder kjente problemer med disse, for eksempel typiske lekkasjepunkter (luker, vinduer), ting som typisk går i stykker, andre ting å undersøke på en slik bruktbåt. Jeg tenker spesielt på ting som er typiske for denne båttypen.

Jeg er også interessert i tilbakemelding, på hva en kan og bør forvente av realistisk maksimal og marsjfart, f.eks. ved. ca. 3500 omdr. på en Volvo 41-motor. Jeg er fullt klar over at dette ikke er en typisk fartsbåt, men det er likevel greit å vite hva en bør forvente, for å kunne utelukke båter med slitne motorer, f.eks.

Jeg er takknemlig for alle tilbakemeldinger!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Hank

Ble Medlem: 11 Mai 2014

InnleggSkrevet: Ons Aug 23, 2017 19:55    Tittel: Svar med Sitat

http://www.batmagasinet.no/bladarkivet/test-brukt-saga-32-kan-anbefales
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Sagaforumet Forum Hovedsiden -> Åpent forum, for Sagabåtstoff Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

Copyright sagaforumet.com. Innlegg fra forumet kan kun benyttes i andre sammenhenger etter avtale med forfatter av innlegget.
Annet innhold etter avtale med sagaforumet.com.

phpBB.no - Norsk phpBB support